Perfumy Kenzo - świeżość, młodość i kolor Prosty, charakterystyczny logotyp KENZO zdobi perfumy, odzież, buty czy akcesoria. Co oznacza? Nowe i świeże podejście do tematu mody i świata zapachów. Marka stworzona przez Japończyka w Paryżu jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na świecie. Z czego wynika fenomen Kenzo? Spróbujmy się dowiedzieć. Kenzo Takada - wizjoner i artysta Kenzo Takada od samego początku chciał projektować piękną odzież. Spełniał swoje dziecięce wyobrażenia, szyjąc stroje dla lalek. W 1958 roku wyjechał do Londynu, by tam na kierunku projektowanie ubioru szlifować swoje umiejętności. Jego starania opłaciły się - doskonały warsztat i pomysłowość sprawiły, że zaczął szyć stroje w domu towarowym Sanai. Japończyk czuł jednak niedosyt. W latach 70. przeniósł się do ówczesnej stolicy mody - Paryża. Francuskie miasto było dla niego przepustką do świata fashion. To tutaj Kenzo otworzył pierwszy autorski butik - Jungle Jap. Wnętrze przypominało las deszczowy, co stało się motywem przewodnim w działalności Kenzo. Odzież Kezno i charakterystyczny tygrys W projektach Kenzo było widać świeżość i novum dotąd nieznane Europejczykom.

Magia kolorów, elementy ze świata azjatyckiego czy charakterystyczny wzór kimona - to spodobało się paryskiej klienteli. Od początku działalności francuski dom mody rozwijał się, by w latach 90. poszerzyć swój asortyment o kolekcje odzieży męskiej, dziecięcej, torby, zegarki i perfumy. Jeden z elementów przetrwał do dziś i nosi miano symbolu japońskiej marki - nadruk tygrysa pojawiał się na kurtkach, torebkach i stał się ozdobą bluz Kenzo. Japońskie kompozycje perfumowe Kezno miał „nosa" także do perfum. Chciał stworzyć zapachy, które byłyby odzwierciedleniem jego samego - japońskiej duszy i europejskiego życia. Te marzenia mogły się spełnić w 1988 roku, kiedy utalentowany Japończyk powołał do życia markę Kenzo Perfums. Motyw dżungli znany z pierwszego butiku przetrwał pod postacią perfum Kenzo Jungle Elephant. Orientalne nuty i korzenny aromat został ozdobiony pięknym falkonem z charakterystycznym korkiem w kształcie słonia. To jednak nie koniec hitów Kenzo.Powstałe w 2006 roku perfumy damskie Kenzo Amour są jednymi z najczęściej wybieranych z kolekcji Japończyka. Jest w nich coś magicznego, jak mówią kobiety. Nie sposób zapomnieć także o kwiatowej wariacji Kenzo Flower, która doczekała się ponad 15 różnych edycji. Projektant wzbogacił wody perfumowane o żele pod prysznic, dlatego możesz rozkoszować się zapachem swoich ulubionych perfum także podczas kąpieli. Wypróbuj!