Najczęściej zadawane pytania

  1. Tagomago sprzedaje oryginalne perfumy i inne kosmetyki?

Od 2006 roku działamy na rynku, a w tym czasie zdobyliśmy zaufanie ponad 200 tysięcy Klientów, otrzymując liczne nagrody jako najlepsza perfumeria online w Polsce. Jesteśmy częścią jednej z największych hurtowni perfum i kosmetyków, która zaopatruje czołowe sklepy internetowe w kraju. Z tego powodu, nie dopuszczamy do oferty produktów nieoryginalnych. Każdy produkt, który oferujemy, jest w pełni oryginalny i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.

  1. Dlaczego ceny w Tagomago są tak niskie w porównaniu z wieloma tradycyjnymi perfumeriami?

Każdy punkt sprzedaży ustala swoje własne zasady cenowe, na które oddziałuje wiele różnych czynników. Warto zauważyć, że jako sklep internetowy mamy znacznie niższe wydatki związane z wynajmem i utrzymaniem fizycznych lokali handlowych, takich jak te w dużych centrach handlowych lub prestiżowych lokalizacjach. Z drugiej strony, przez lata stworzyliśmy bardzo rozwiniętą sieć dostawców, która nas zaopatruje. To m.in. dzięki tym elementom możemy oferować w pełni oryginalne produkty w cenach znacznie niższych niż te w dużych sieciach perfumerii stacjonarnych.

  1. Czy sprzedajemy testery?

Oczywiście, posiadamy w sprzedaży testery, które są prawdziwymi produktami, lecz mogą być pozbawione oryginalnego opakowania lub korka. Testery te są pakowane w dedykowane szare pudełka. Informacje o tych produktach są jasno zaznaczone w tytule i na karcie produktu.

  1.  Czy produkty w Tagomago są oryginalnie zapakowane?

Wszystkie artykuły w naszym sklepie są dostępne w oryginalnych opakowaniach. Foliowanie produktów jest jednak zależne od decyzji producenta, a my nie ingerujemy w opakowania, ponieważ są one uznawane za integralną część oferowanych przez nas produktów.

  1. Czy wysyłka produktu następuje tego samego dnia, co zamówienie?

W większości przypadków tak, ale zależy to od kilku czynników. Nasze magazyny, jak i kurierzy pracują od poniedziałku do niedzieli z wyłączaniem jedynie soboty oraz dni świątecznych wolnych od pracy zatem jeśli zamówienie zostaje złożone w sobotę lub dzień świąteczny albo np. w godzinach wieczornych, to zostaje przygotowane do wysyłki w najbliższym dniu roboczym.