Najczęstsze pytania 

  1. Tagomago sprzedaje oryginalne perfumy i inne kosmetyki?

Jesteśmy na rynku obecni od 17 lat, przez ten czas z naszych usług skorzystało ponad 200 tys. Klientów, otrzymaliśmy szereg nagród dla najlepszej perfumerii online w Polsce, jesteśmy częścią jednej z największych hurtowni perfum i kosmetyków zaopatrującej najbardziej znane sklepy internetowe w Polsce.

Mając to wszystko na uwadze, nie możemy sobie pozwolić na posiadanie w ofercie jakichkolwiek produktów nieoryginalnych. Wszystkie oferowane przez nas produkty są w 100% oryginalne i w oryginalnych opakowaniach.

  1. Dlaczego ceny w Tagomago są tak niskie w porównaniu z wieloma tradycyjnymi perfumeriami?

Każdy sklep ma własną politykę cenową, na którą wpływa wiele czynników. Trzeba pamiętać chociażby, że będąc sklepem internetowym, ponosimy znacznie niższe koszty wynajmu i utrzymania powierzchni sklepowych np. w dużych centrach handlowych czy innych prestiżowych lokalizacjach. Z drugiej strony przez lata wypracowaliśmy bardzo rozbudowaną sieć zaopatrujących dostawców. To m.in. dzięki tym elementom jesteśmy w stanie oferować w 100% oryginalne produkty w cenach nieporównywalnie niższych niż np. w dużych sieciach perfumerii stacjonarnych.

  1. Czy sprzedajemy testery?

Tak. Wprowadziliśmy do sprzedaży produkty o statusie tester, które są produktami oryginalnymi, ale mogącymi nie zawierać oryginalnego opakowania lub/i korka. Testery są opakowane w dedykowane szare pudełkoTakie produkty są jasno opisane w tytule/nazwie produktu oraz na karcie produktu.

  1.  Czy produkty w Tagomago są oryginalnie zapakowane?

Tak, wszystkie nasze produkty sprzedajemy w oryginalnych opakowaniach. Jeśli chodzi o foliowanie, to zależy wyłącznie od tego czy producent przy danym produkcie stosuje foliowanie czy nie. Nasz sklep w żaden sposób nie ingeruje w opakowania przygotowane przez producenta, traktując je jako integralny element produktu.

  1. Czy wysyłka produktu następuje tego samego dnia, co zamówienie?

W większości przypadków tak, ale zależy to od kilku czynników. Nasze magazyny, jak i kurierzy pracują od poniedziałku do niedzieli z wyłączaniem jedynie soboty oraz dni świątecznych wolnych od pracy zatem jeśli zamówienie zostaje złożone w sobotę lub dzień świąteczny albo np. w godzinach wieczornych, to zostaje przygotowane do wysyłki w najbliższym dniu roboczym.