Twój koszyk jest pusty
Sprawdź nasze nowości i znajdź coś dla siebie!
Twój koszyk
Do darmowej dostawy brakuje jeszcze 399 zł
Ładowanie...
1 produkt
Sortuj według:
Co może się stać, gdy dwóch przyjaciół i fryzjerów wpadnie na doskonały pomysł? Okazuje się, że nawet niewielki budżet nie jest w stanie zabić marzenia. Marzenie Paula Mitchella i Johna Paula DeJoria urzeczywistniło się w 1980 roku. Powstała firma, której zadaniem było tworzenie profesjonalnych kosmetyków do włosów przez fryzjerów dla fryzjerów. Amerykańska marka Paul Mitchell Systems do dzisiaj świetnie sobie radzi na światowym rynku, a jej produkty stoją w łazience niejednej Amerykanki.
Marka kosmetyczna, która od przeszło 38 lat działa na rynku światowym może pochwalić się kosmetykami o doskonałych składach i minimalistycznej oprawie. Biało-czarne opakowania szamponów, odżywek do włosów czy masek to nie wynik celowej polityki. Przyczyną były początkowe trudności marki. Wizja fryzjerów była świeża i odkrywcza, jednak 700 dolarów na strat biznesu nie wróżyło nic dobrego. Marka Paul Mitchell oszczędzała pieniądze stawiając na biało- czarne, proste opakowania – nie było jej stać na kolorowy tusz. Jak wspominają sami założyciele zdarzały się momenty, kiedy o działaniu firmy Paul Mitchell świadczyła jedynie skrzynka pocztowa i automatyczna sekretarka. Na więcej nie starczyło pieniędzy.
Marka Paul Mitchell jednak nie zrezygnowała, a poszła o krok dalej. Swoje kosmetyki zaczęli promować na pokazach w salonach fryzjerskich. Ci, którzy decydowali się na zakup produktu mogli otrzymać zwrot pieniędzy w sytuacji niesprzedanych produktów. Strategia okazała się genialna, a kolejne salony fryzjerskie wypełniały swoje półki profesjonalnymi kosmetykami fryzjerskimi Paul Mitchell. Dzięki temu przedsiębiorstwo zaczęło się dynamicznie rozwijać, a dziś marka współpracuje z dystrybutorami w ponad 80 krajach. Wśród kultowych produktów znajdziesz szampony do włosów, odżywki oraz produkty, które ułatwią Ci wystylizowanie fryzury.
Dziś wiele firm kosmetycznych stawia na dbałość o środowisko naturalne, czym więc może się wyróżnić Paul Mitchell? Marka, która zaczynała w latach 80. jako jedna z pierwszych zwróciła uwagę na problem testowania kosmetyków na zwierzętach i sprzeciwiła się tej praktyce. Podobnie kwestia wygląda ze składnikami produktów – te botaniczne są pozyskiwane tak, aby nie przynosiły szkody środowisku naturalnemu. Marka bardzo mocno angażuje się w działania społeczne – współdziała ze stowarzyszeniem The Sea Shepherd Conservation Society oraz wspomaga akcje związane z profilaktyką, jak i leczeniem raka piersi. Sięgnij po kosmetyki Paul Mitchell!
Propozycje dla Ciebie
Odkryj nasze najnowsze produkty
Zgarnij 5% rabatu na start!
Dołącz do nas i bądź w gronie osób, które zawsze wiedzą o najlepszych okazjach.
Zapisując się do newslettera, zyskujesz 5% zniżki na pierwsze zakupy oraz dostęp do nowości i promocji, zanim zobaczą je inni! 🎈 💌
Rabat obowiązuje na nieprzeceniony asortyment.