• Strefa Piękna

  • Strefa Domu

  • Strefa Zdrowia

search Szukaj cart Koszyk menu Menu
cart 0,00 zł

Twój Koszyk

Filtry
RozwińZwiń

Cena:

Masaki Matsushima

Mat; Stone woda toaletowa spray 80ml
Promocja
Masaki Matsushima

Mat; Stone woda toaletowa spray 80ml

126,00 zł
112,00 zł
Masaki Matsushima

Matsu Mi woda perfumowana spray 80ml

115,00 zł
Masaki Matsushima

Matsu Mi woda perfumowana spray 40ml

78,00 zł
Masaki Matsushima

Matsu woda perfumowana spray 80ml

115,00 zł
Masaki Matsushima

Matsu woda perfumowana spray 40ml

78,00 zł

Masaki Matsushima to japoński projektant, którego mentorem był sam Issey Miyake. To właśnie on zainspirował Matushimę do wplatania w  projekty tradycji kraju wschodzącej wiśni połączonej z współczesnymi trendami. Dzięki temu jego kolekcje szybko zdobyły uznanie nie tylko w Tokio, ale również w stolicy świata mody - Paryżu.

Swoją pierwszą kolekcję zapachową Masaki Matushima zaprezentował w 2001 roku. Linia perfum składała się z wielu zapachów, a wszystkie zawierały słowo „mat” w swoich nazwach. Damskie perfumy Mat to kwiatowo- orientalna kompozycja ukryta w różowym opakowaniu, a jej męski odpowiednik „niebieski mat” to aromatyczna mieszanka kwiatów z cytrusami.

W kolejnych latach powstały takie pozycje jak Aqua Mat Homme, orientalno drzewno kompozycja zapachowa skierowana do dojrzałych mężczyzn, czy damskie perfumy Cherry o kwiatowo- owocowym ubarwieniu.

Wartą odnotowania pozycją są perfumy unisex o wdzięcznej nazwie „M”. Połączenie aromatu liczi, piżma, irysu, mandarynki oraz moreli sprawia, że zapach idealnie „leży” zarówno na kobiecie jak i  na mężczyźnie. Perfumy odniosły duży sukces na świecie, a szczególne uznanie zdobyły u mężczyzn, dlatego postanowiono wydać edycją skierowaną przede wszystkim do panów. M;0°С to perfumy przypominające zapach chłodnego skandynawskiego poranka. Drzewne akordy połączone z nutami jabłka, tequili, kostek lodu oraz cytrusów tworzą wyjątkowe połączenie, które zdecydowanie odróżnia ten zapach  od wszystkich innych pozycji  dostępnych na półkach sklepowych.