Twój koszyk jest pusty
Sprawdź nasze nowości i znajdź coś dla siebie!
Twój koszyk
Do darmowej dostawy brakuje jeszcze 399 zł
Ładowanie...
9 produkty(-ów)
Sortuj według:
Lekkość, glow, naturalny blask – odkryj swoją wiosenną wersję.
Ferrari znany jest przede wszystkim jako sponsor wyścigów Formuły 1 i jako marka, która oferuje luksusowe samochody. Logo tej marki, czarny koń na żółtym tle, jest rozpoznawalna na całym świecie. Kamieniami milowymi w historii spółki były wielkie zwycięstwa w wyścigach, pomyślne uruchomienie produkcji samochodów osobowych i tzw. supersamochodów.
W 1999 roku Ferrari postawiło swoje pierwsze kroki w zupełnie nowym kierunku, uruchamiając perfumy marki Ferrari Black. Orientalna kompozycja z słodkimi nutami okazała się komercyjnym sukcesem od momentu, w którym trafiła na półki. Podczas gdy samochody Ferrari są finansowo niedostępne dla większości ludzi, atrakcyjny zapach perfum tej marki daje noszącym je poczucie posiadania towaru z najwyższej półki. Kolejny stworzony przez Ferrari zapach, nieco zdrewniały i omszały Ferrari No. 1, także cieszy się dużą popularnością wśród mężczyzn. W 2003 roku na rynku pojawiły się nowe perfumy męskie o intrygującej nazwie Ferrari Racing, składające się z eleganckich nut zapachowych krążących wokół intensywnego aromatu paczuli.
W 2005 roku przedstawiono inny męski zapach o nazwie Passion. Na butelki i opakowanie zewnętrzne perfum naniesiono dobrze znany Ferrari-red. Limitowana edycja o nazwie Unlimited została uruchomiona w tym samym roku. Słodki, pikantny i aromatyczny w składzie Ferrari Extreme trafił na półki sklepowe w 2006 roku.Chociaż poprzednie edycje limitowane perfum cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów, męski zapach Ferrari Light Essence wprowadzony na rynek w 2007 roku zamknięto w butelce, na której próżno szukać charakterystycznych barw Ferrari. Dominują na niej odcienie koloru niebieskiego.
Na początku 2009 Ferrari stworzyła supersamochód Scuderia Spider M16 a wraz z nim aromatyczny, lekko drzewny i pikantny zapach Ferrari Uomo. Prezentacja zapachu Scuderia Ferrari miała miejsce w 2010 r. - w tym samym roku, w którym nowy samochód marki Ferrari, model 458, został zaprezentowany światu.
Propozycje dla Ciebie
Odkryj nasze najnowsze produkty
Zgarnij 5% rabatu na start!
Dołącz do naszego newslettera i zyskaj:
✨ 5%rabatu na pierwsze zakupy
📩 Dostęp do nowości i najlepszych ofert
Rabat obowiązuje na nieprzeceniony asortyment.