Zaufane Opine 2017 - Ceneo.pl
Zamówienia telefoniczne 801 007 084 Poniedziałek - Piątek 9.00 - 19.00
0

Suma

0,00 zł

Twój koszyk

Czas Dostawy

  • 90% zamówień wysyłanych jest tego samego lub następnego dnia roboczego
  • Jeśli produkt posiada ikonę   oznacza to że znajduje się aktualnie w magazynie i zostanie wysłany najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia

 

    Koszty Dostawy

    Kurier UPS:

    • Koszt przesyłki to 12,99 zł w przypadku przedpłaty i 13,99 zł w przypadku płatności za pobraniem ( kurierowi przy odbiorze paczki). 

    • Zamówienia powyżej kwoty 800zł dostarczane są gratis

     

    Paczkomaty:

    • Koszt przesyłki to 9,99 zł
    • Dostępne tylko dla płatności "z góry"- płatności przelewem lub kartą płatniczą

     

    Paczka w Ruchu:

    • koszt przesyłki to 6,99 zł niezależnie od formy płatności
    • Paczki można odbierać w ponad 2200 punktach Ruchu na terenie całego kraju
    • Dostawa do Kiosku Ruchu trwa 2 dni robocze od dnia nadania

     

      Odbiór Osobisty

      • Możliwy jest również odbiór zamówienia w centrum Warszawy, na Dworcu Centralnym, w lokalu n29.
      • Koszt odbioru to 4 zł - wynika z kosztów dostawy produktów do punktu odbioru
      • Więcej informacji o odbiorze osobistym? Przejdź do strony Odbiór Osobisty (kliknij tu)
        UWAGA: w dn. 2-3.01 sklep stacjonarny / punkt odbioru na Dworcu Centralnym jest nieczynny z powodu remanentu. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

       

      Kurier UPS

      • Paczki UPS dostarczane następnego dnia po wysyłce;
      • Paczki dostarczane są w przeważającej części w godzinach 8-18, dlatego sugerujemy by podać miejsce gdzie przebywa się największą część dnia, np. miejsce pracy.
      • Po przygotowaniu paczki do wysłania poinformujemy e-mailowo o jej numerze.
      • Firma UPS umożliwia śledzenie dostarczanych paczek on-line. By to zrobić należy wpisać numer paczki przesłany w mailu potwierdzającym wysyłkę na stronie https://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx w pole "Monitoruj " po lewej stronie wyświetlonej witryny
        W przypadku nie zastania nikogo upoważnionego do odbioru paczki kurier winien pozostawić awizo oraz ponowić próbę doręczenia następnego dnia roboczego.
      • Jeśli w terminie 2 dni od nadania paczki nie została ona dostarczona prosimy o kontakt z firmą kurierską, numer telefonu do odpowiedniego oddziału znajduje się na stronie: https://www.ups.com/content/pl/pl/contact/index.html?WT.svl=Footer
      • Prosimy o dokładne obejrzenie przesyłki przed jej odebraniem od kuriera. Jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia sugerujemy otworzyć paczkę przy kurierze. W przypadku uszkodzenia zawartości należy sporządzić wraz z kurierem protokół szkody