Najczęstsze pytania

1.       Czy Tagomago sprzedaje oryginalne perfumy i inne kosmetyki?

Jesteśmy na rynku obecni od 10 lat, przez ten czas z naszych usług skorzystało ponad 100 tys. Klientów, otrzymaliśmy szereg nagród dla najlepszej perfumerii online w Polsce, jesteśmy częścią jednej z największych hurtowni perfum i kosmetyków zaopatrującej najbardziej znane sklepy internetowe w Polsce.

Mając to wszystko na uwadze, nie możemy sobie pozwolić na posiadanie w ofercie jakichkolwiek produktów nieoryginalnych. Wszystkie oferowane przez nas produkty są w 100% oryginalne i w oryginalnych opakowaniach.

 

2.      Dlaczego ceny w Tagomago są tak niskie w porównaniu z wieloma tradycyjnymi perfumeriami?

Każdy sklep ma własną politykę cenową, na którą wpływa wiele czynników. Trzeba pamiętać chociażby, że będąc sklepem internetowym, ponosimy znacznie niższe koszty wynajmu i utrzymania powierzchni sklepowych np. w dużych centrach handlowych czy innych prestiżowych lokalizacjach. Z drugiej strony przez lata wypracowaliśmy bardzo rozbudowaną sieć zaopatrujących dostawców. To m.in. dzięki tym elementom jesteśmy w stanie oferować w 100% oryginalne produkty w cenach nieporównywalnie niższych niż np. w dużych sieciach perfumerii stacjonarnych.

 

3.       Czy sprzedajemy testery?

Nie. Mamy w sprzedaży wyłącznie pełnowartościowe produkty, a za takie uważamy kosmetyki w ich oryginalnych opakowaniach, faktycznie przeznaczone do sprzedaży, a nie pojawiające się np. na niektórych aukcjach internetowych testery, czyli wersje produktów służące wyłącznie do prezentacji danego produktu.

 

4.       Czy w sklepie stacjonarnym na Dworcu Centralnym w Warszawie można „od ręki” dostać wszystkie produkty widoczne w sklepie internetowym?

Nie. Oferta sklepu internetowego jest znacznie szersza. Pewna część produktów ze sklepu internetowego jest dostępna także na miejscu w sklepie stacjonarnym i można je tam zakupić bez wcześniejszego zamawiania, ale nigdy nie ma gwarancji, że dany produkt będzie tam dostępny, o ile wcześniej go nie zamówiliśmy.

 

5.       Czemu do zamówień odbieranych w sklepie stacjonarnym na Dworcu Centralnym w Warszawie doliczamy 4 zł?

Sprawna obsługa systemu odbiorów osobistych wiąże się z kosztami. Nasze magazyny znajdują się w zupełnie innym miejscu co sklep stacjonarny, zatem gromadzenie i transport produktów oznacza konkretne koszty. Podobne rozwiązanie stosuje wiele innych sklepów internetowych posiadających opcję odbioru osobistego. Nie zmienia to faktu, że ta forma odbioru pozostaje w Tagomago najtańsza.

 

6.       Czy produkty w Tagomago są oryginalnie zapakowane?

Tak, wszystkie nasze produkty sprzedajemy w oryginalnych opakowaniach. Jeśli chodzi o foliowanie, to zależy wyłącznie od tego czy producent przy danym produkcie stosuje foliowanie czy nie. Nasz sklep w żaden sposób nie ingeruje w opakowania przygotowane przez producenta, traktując je jako integralny element produktu.

 

7.       Czy wysyłka produktu następuje tego samego dnia, co zamówienie?

W wielu przypadkach tak, ale zależy to od kilku czynników. Nasze magazyny, jak i kurierzy pracują od poniedziałku do piątku, zatem jeśli zamówienie zostaje złożone w weekend, dzień świąteczny albo np. w godzinach wieczornych, to zostaje przygotowane do wysyłki w najbliższym dniu roboczym. Ponadto część produktów może mieć nieco dłuższy termin dostępności i potrzebujemy więcej czasu na ich sprowadzenie – takie produkty są wyraźnie oznaczone w naszym sklepie.