Custo – Tagomago.pl
Zaufane Opine 2017 - Ceneo.pl
Zamówienia telefoniczne 22 266 82 84 Poniedziałek - Piątek 9.00 - 18.00
0

Suma

0,00 zł

Twój Koszyk

Twój koszyk
Filtruj produktyOtwórz filtry Zwiń

Custo

Produkty 1- 0 spośród:0

Custo

W 1996 powstało „CUSTO Barcelona”, jako hiszpańska firma rodzinna stworzona przez dwóch braci. Wcześniej podróżowali oni po całym świecie zbierając doświadczenie w dziedzinie design’u, sprzedaży i zarządzania (dłużej zabawili w Stanach Zjednoczonych).
W bardzo krótkim czasie T-shirty CUSTO zawładnęły rynkiem amerykańskim.

Twórcy seriali takich, jak "Przyjaciele" oraz "Sex w Wielkim Mieście", wybrali markę by ubierała głównych bohaterów. Znani aktorzy oraz aktorki, tacy jak Julia Roberts i Brad Pitt, również zachwycili się barwnym stylem, rozpropagowując markę, tak, że media amerykańskie nazwały nowy trend CUSTOmanią.

W czasie Nowojorskiego Tygodnia Mody w 1997 intensywne kolory tkanin i mocne wzory przyciągnęły uwagę amerykańskiej prasy, która chętnie pokazywała kolekcję na łamach wiodących magazynów mody. Zainteresowanie Ameryki przeniosło się na rynki europejskie i azjatyckie, gdzie CUSTO Barcelona ponowił sukces.
Od tego czasu kariera braci nabiera tempa i nieustająco jest pełna wyzwań. T-shirty – kluczowe produkty w świecie CUSTO – zostały uzupełnione pozostałymi częściami garderoby i akcesoriami, tworząc kompletne linie dla kobiet i mężczyzn oraz zapachami damskimi i męskimi.

Sukces marki leży w oryginalności. CUSTO oferuje różnorodne, unikalne produkty, które sprawiają, że jest to jedna z najbardziej pożądanych marek na świecie.

Firma kontynuuje prace nad odkrywaniem nowych technik druku i design’u aby utrzymać klimat innowacyjności. Jako rezultat tych prac w 2008 roku marka wprowadziła w życie swój najbardziej wysublimowany pomysł: glamour, szyk, nowoczesność i zmysłowość to główne cechy linii, która zachowując charakter marki, przenosi nas w świat wieczoru i zabawy.
Ubrania CUSTO Barcelona są sprzedawane w sklepach na całym świecie. Obecnie marka dostępna jest w ponad 3000 punktów sprzedaży. Od 2000 roku strategia marki obejmuje również otwieranie własnych butików, które proponują zarówno ubrania jak i akcesoria. Pierwszy, flagowy butik został otworzony w Barcelonie, obecnie marka ma 45 sklepów w różnych częściach świata (Francja, Włochy, Panama, Puerto Rico, Santo Domingo, Hiszpania, Szwajcaria i USA). Nowe sklepy w najbliższej przyszłości zostaną otwarte w Kuwejcie, Hong Kongu, Malezji, Singapurze oraz kolejne punkty w Stanach Zjednoczonych.

W rezultacie tej hyperaktywności, która charakteryzuje markę, CUSTO BARCELONA otrzymała wiele prestiżowych nagród świata mody.

W przeciągu czasu dwóch mistrzów marki, Custo and David Dalmau, podzieliło swoje role w zakresie zarządzania marką. David skupił sie na produkcji oraz wprowadzaniu do sprzedaży ubrań i akcesoriów. Poszukuje nieustannie najlepszych technik i technologicznej awangardy. Custo zajmuje się projektowaniem kolekcji, które emanują jego stylem i osobowością. Unikalne, świeże, eksperymentalne i kreatywne, jego dzieła są rozpoznawalne na pierwszy rzut oka, ponieważ nikt nie miesza materiałów, wzorów i tekstur w sposób, jaki robi to Custo.