• Strefa Piękna

  • Strefa Domu

  • Strefa Zdrowia

search Szukaj cart Koszyk menu Menu
cart 0,00 zł

Twój Koszyk

Filtruj produkty Filtrowanie produktów Zwiń

Aquolina

Aquolina

Aquolina to najwyższa jakość zapachów.

Wysoka jakość, długoletnie doświadczenie, oryginalne receptury i włoski smak to podstawa sukcesu kosmetyków Aquolina, które stały się synonimem doskonałych zapachów.
Aquolina to wiele różnych zapachów, od poziomki, przez cukier puder aż po lukrowaną babeczkę z mrożona różą. Marka wychodzi naprzeciw coraz bardziej wymagającym konsumentom, którzy poszukują oryginalnych, niespotykanych i długo utrzymujących się na skórze zapachów, które można stosować w zależności od okazji.

Aquolina to emocje.

Żywe kolory, soczyste zapachy, aksamitne formuły...Aquolina to wspaniałe zmysłowe doznania, które wywołują silne i przyjemne emocje.

Smakowite zapachy na Twojej skórze. Aquolina to linia kosmetyków zapachowych i pielęgnujących skórę. Marka powstała w 2001 roku i jako pierwsza zapoczątkowała trend gourmand w kosmetykach pielęgnacyjnych, który stał autonomicznym segmentem rynku kosmetycznego. Aquolina to smakowite i oryginalne zapachy, oraz zabawne i przyciągające uwagę opakowania.

Aquolina to elegancja i włoski styl - Made in Italy

Aquolina jako włoska marka jest synonimem dobrego gustu, elegancji i wysokiej jakość. Papryczka (peperoncino) chilli, główny i najbardziej rozpoznawalny element logo marki Aquolina, jest podstawowym składnikiem stosowanym we włoskiej kuchni. Papryczka chilli jest również kojarzona ze zmysłowością, a wiele osób traktuję ją jako talizman przynoszący szczęście.

Aquolina to najwyższa jakość.

Made in Italy with love. Wszystkie kosmetyki Aquolina są owocem wysoko zaawansowanych i innowacyjnych badań kosmetycznych prowadzonych w laboratoriach Aquolina. Formuły kosmetyków są tak stworzone, aby nie naruszały naturalnego, dobrego stanu skóry. Aquolina powstała również dzięki pogłębionym badaniom zmysłu powonienia, które doprowadziły do stworzenia zapachów wyjątkowych i niepowtarzalnych.