Realizacja Zamówienia

Atuty zamawiania w Perfumerii Tagomago.pl

  • 90% zamówień wysyłanych jest tego samego lub następnego dnia roboczego.
  • Posiadamy własne, obszerne magazyny (ponad 500 000 sztuk)- prowadzimy również działalność hurtową
  • Gwarancja oryginalności produktów- zaopatrujemy szereg sklepów stacjonarnych jak i internetowych. Jesteśmy jedną z największych hurtowni kosmetyków selektywnych w tej części Europy
  • Wzorowy kontakt z Klientami, szybka i rzetelna informacja
  • Możliwość odbioru zamówionych produktów osobiście w naszym sklepie w centrum Warszawy, w pasażach handlowych na Dworcu Centralnym!
  • Najszerszy asortyment kosmetyków selektywnych w Polsce! W ofercie znajdą Państwo kompletną ofertę na Zapachy jak i produkty pielęgnacyjne i makijaż.

 

Podstawowym atutem Perfumerii Tagomago.pl jest szybkość realizacji zamówienia - 90% zamówień wysyłanych jest tego samego lub następnego dnia od złożenia zamówienia. Fakt posiadania własnych magazynów, w odróżnieniu od większości sklepów internetowych, pozwala nam maksymalnie skrócić czas oczekiwania Klienta na zamówiony produkt oraz zapewnić błyskawiczną informację zwrotną dotyczącą dostępności produktów oferowanych na naszej stronie.

Kurier standardowo dostarcza paczkę do Klienta następnego dnia roboczego od momentu jej nadania.

Sklep zastrzega sobie przedłużenie terminu w wyjątkowych przypadkach do 14 dni roboczych. Jednakże w przypadku wystąpienia jakichkolwiek opóźnień bądź problemów w realizacji zamówienia, klient zostanie natychmiast poinformowany o przyczynach przez pracownika sklepu.

 

Paczki wysyłane są kurierem UPS, dostarczane do Paczkomatów InPost lub Kiosków Ruchu.

 

Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych produktów w naszym sklepie w pasażach handlowych Dworca Centralnego, przy przejściu do Złotych Tarasów. By odebrać towar osobiście należy w karcie zamówienia zaznaczyć opcję „odbiór osobisty”. O terminie odbioru produktu zostaną Państwo powiadomieni osobnym mailem. Prosimy nie przyjeżdżać bez uzgodnienia, ponieważ towar magazynowany jest poza siedzibą.

Koszt odbioru osobistego wynosi 4 zł - wynika z kosztów dostawy produktów z magazynów centralnych.

 

Gwarancja jakości i oryginalności wysyłanych produktów

 Zaopatrujemy dziesiątki sklepów stacjonarnych w całej Polsce oraz szereg sklepów internetowych działających na naszym rynku. Biorąc pod uwagę skalę działalności oraz portfolio klientów przykładamy szczególną uwagę do jakości oferowanych produktów. Stąd też produkty dostarczane przez nasz sklep są zawsze oryginalne i najwyższej jakości.

Wszystkie produkty przez nas wysyłane znajdują się w oryginalnych opakowaniach i są foliowane, chyba że producent nie foliuje swoich produktów. Część producentów nie zabezpiecza kartonów folią. Dotyczy to w szczególności niektórych linii marek: Hugo Boss, Lacoste, Davidoff, Calvin Klein, Joop.

 

Koszty przesyłki

Kurier UPS:

  • 12,99 zł w przypadku przedpłaty,
  • 13,99 zł w przypadku pobrania.

Paczkomaty Inpost:

  • 9,99 zł
  • Dostepne tylko dla płatności "z góry"- płatności przelewem lub kartą płatniczą

Paczka w Ruchu:

  • 6,99 zł niezależnie od formy płatności

 

Sposoby Płatności

1. Błyskawiczna płatność przez Internet (przelewy oraz karty kredytowe) za pośrednictwem serwisu ecard.pl.

Ecard.pl zapewniają bezpieczne transakcje przez Internet i są zintegrowane z większością usług bankowości elektronicznej zapewnianych przez polskie banki. Obsługują również płatności dokonywane przez karty kredytowe.

Obsługiwane metody płatności:

  • Konto Inteligo (Płacę z Inteligo)
  • mBank (mTransfer)
  • Bank Zachodni WBK (Przelewy24)
  • Bank BPH (Przelew z BPH)
  • Bank ING
  • KredytBank
  • InvestBank
  • Lukas Bank
  • Bank Pekao S.A.
  • Bank BGŻ
  • Bank Millenium
  • PKO BP (Płacę z PKO Inteligo)
  • MultiBank (MultiTransfer)
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Citi Handlowy
  • Bank Nordea (Płać z Nordea)
  • Deutsche Bank
  • Fortis Bank
  • Bank SGB (SGB24)
  • Euro Bank
  • Raiffeisen
  • Bank Pocztowy
  • GetIn Bank

Karty płatnicze przez system Moneybookers:

  • VISA
  • MasterCard
  • Diners Club
  • JCB
  • SOLO


2. Przelewem z góry na konto


Koszt przesyłki Kurierem UPS: 12,99 PLN

Koszt dostawy do Paczkomatów InPost: 9,99 zł

 

numer konta: 07 2490 0005 0000 4530 4747 8643

E-Commerce Solutions Sp z .o.o
ul. Niekłańska 38 lok 18
03-924 Warszawa

Zamówienie będzie realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie

3.
Płatność przy odbiorze

Koszt Kurier UPS13,99 PLN

Paczka w Ruchu: 6,99 PLN

Perfumeria Tagomago.pl zastrzega sobie możliwość zażądania opłacenia zamówienia przelewem.

 

Reklamacje

W chwili doręczenia paczki zobowiązany są Państwo sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia, zobowiązani są Państwo jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się z personelem Tagomago.pl. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokółu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.


W przypadku przesyłek objętych Ubezpieczeniem Paczki wykupionym przez Klienta obowiązuje procedura opisana tutaj.


Zamieszczane na stronie tagomago.pl zdjęcia mają charakter poglądowy i w niektórych przypadkach nieznacznie różnią się od wysyłanych produktów. Najczęściej występujące różnice to:

  • Inna pojemność produktu na zdjęciu- Ze względu na to, że produkty oróżnej pojemności mogą mieć załączone zdjęcie flakonu ojednej pojemności, kształt iproporcje flakonów mogą nie zgadzać się. Przykładowo wszystkie produkty mogą mieć zdjęcie flakonu opojemności 30ml. Najmniejsze pojemności (10 - 15ml) iminiatury mogą występować wuboższych flakonach.
  • Zmiany szaty graficznej oraz projektu flakonika przeprowadzone przez producenta.
  • W sporadycznych przypadkach prezentowane jest zdjęcie zastępcze, np. plakatu reklamowego danego zapachu bądź wody toaletowej zamiast dezodorantu
  • Różnice w kolorystyce spowodowane niedostateczną jakością zdjęcia


Powyższe rozbieżności nie stanowią podstawy do reklamacji.

Składając reklamację, odpowiednio zabezpieczoną paczkę należy wysłać na adres Sklepu Internetowego, tj. ul. AL. Jerozolimskie 54 lokal n29, 00-024 Warszawa.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelakie koszty pokrywane są przez Klienta.

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

   Opineo Jakość Usług 

Sposoby płatności

Dostawa i zwroty

Regulaminy